Thursday, August 18, 2011

LaGu RaYer

Diam X diam dah 19 Ramadhan dah ary nie.... Memang logik la kalau kat sane cnie dh start bkumandang lagu2 raye... tp yg sgt x bestnyerr, aku xleh fokus nk buat ape2 bila dgar lagu rayerr... & dh sminggu ni aku g blk keje, aku x on pun radio kt kete tu, sbb aku mmg xnk dgar lagu rayerr.. lagi2 klau t'dengar lagu2 rayer yg zaman dlu2... tu la lagu fevret arwah ayah, so sblum air hujan m'basahi pipi aku, lebih baik aku x dgar langsung lagu rayerrr... selain x on radio kete, utk mengelakkan dr dgar lagu raye ni, aku pun x g jugak shopping complex sbb kt sane pun cnfrm diorg akan putar lagu rayerr.. 

Semua org duk sibuk wat preparation utk rayerr.. aku, ibu & adik bradik ilang arah utk beraya tahun nie.. arwah ayah pun x sampai 100 ary lg... 1 persiapan raye pun ktorg x buat.. same ada utk diri or utk umah.. ktorg m'bz'kan diri dgn wat biskut raye... & siapkan order org.. saje amik order byk2, coz nk isi mase lapang.. xnak fikirkan raye & sambutan rayerr....

Yg pasti, ary t'akhir di bulan Ramadhan nie, ktorg nk g 'umah ayah'.. & selepas sembahyang rayer, 'umah ayah' la jgak destinasi ktorg sekluarga... lepas tu ktorg xtau nk ke mane... btul2 ilang arah.... hrmmmm....






3 comments:

  1. sabar beb.. ni "dugaan baru" yg ko n family kena tempuhi... aku dh pernah merasakannya... mmg perit utk di lalui.. BTW, nak tak nak kite kena harunginy jua... byk kan bersabar... InsyaAllah, lama2 nanti kita akan bisa utk menerimany..

    ReplyDelete
  2. ebab.... sekejap jer dah nak puasa lg.. kali ke2 tanpa arwah AYAH...

    ReplyDelete
  3. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete