Monday, August 15, 2011

S K o D e N g.....

Haaaa.... Ape yg aku 'skodeng'??? aku sibuk duk tgok2 & bace blog kwn2... wahhhh... masing2 duk sibuk up gmbr mskan.. mcm2 jenis mskan ade... bagus2... ini maknenyer kwn2 aku smua mmg terror memasak... aku?? masak ckit2 tu leh la.. tp nk upload picture kt cnie, segan r... hehehe... almaklumlah, x brape nk terror... tp xpe, practice make perfect kan... usaha 'lift' kejayaan.. *mls nk pakai tangga, lmbat sgt nk berjaya nnt, pakai 'lift' baru cepat ckit nk berjaya* hahaha ;P 

ok lah, nk sambung skodeng lg... daaaa~~ ;)

4 comments:

  1. ooo..ni kje kau erkk...hahahaha...

    ReplyDelete
  2. beb, windu ar... mcm tak caye jer ko dh memasuki alam berblogging... ngeh3x... anyway, gud job!! jgn mls2 update entry k..

    ReplyDelete
  3. hehehehe..die kne msk le..sume kwn2 da main blog je skrg..~

    ReplyDelete
  4. Ebob :: hahaha.. tau xpe.. kih kih kih.. :P

    Lea :: hahaha.. aku dh igt password beb... hehehe...

    Intan :: hahaha.. tu la pasal... hihihi

    ReplyDelete